Zjistili jste, že patříte mezi nepřijaté a vyzvedli jste si již rozhodnutí ředitele školy o nepřijetí ke studiu? JEŠTĚ NENÍ NIC ZTRACENO. Pokud váš zájem o studium na naší škole stále trvá, je důležité podat odvolání. Odvolání uchazeče proti rozhodnutí ředitele školy o výsledku přijímacího řízení lze podat nejpozději do 15 dnů od doručení (převzetí) rozhodnutí.
Upozornění
Pokud uchazeč nepodá ve stanoveném termínu odvolání, nemůže jej již ředitel přijmout.
CO SE MŮŽE DÍT DÁLE?
Po stanoveném termínu ředitel školy může tzv. „autoremedurou“ obsazovat případná uvolněná místa uchazeči, kteří podali odvolání.
V souladu se stanoveným pořadím výsledků uchazečů a počtem uvolněných míst
Proces „autoremedury“ využívá ředitel až do úplného naplnění stanoveného počtu studentů prvního ročníku.
Odvolání se podává řediteli SZŠ a VOŠZ Zlín (u správního orgánu, který napadené rozhodnutí vydal). Ředitel školy nejpozději do 30 dnů od doručení odvolání buď odvolání vyhoví, nebo ho předá odvolacímu orgánu (Odbor školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Zlínského kraje) k rozhodnutí. Odvolací orgán rozhoduje podle zákona č. 500/2004 (správní řád) ve věci zpravidla do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo odvolání, včetně kompletních podkladových materiálů, postoupeno.
Pokud budete posílat odvolání prostřednictvím pošty, doporučujeme jej poslat doporučeně. Datum na razítku potvrdí splnění termínu ve správní lhůtě. Pokud budete předávat odvolání osobně v kanceláři školy, požadujte potvrzení přijetí odvolání.
Odvolání zásadně nedoručujte přímo Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Zlínského kraje!
Odvolání by mělo obsahovat
V PŘÍPADĚ NENAPLNĚNÍ STANOVENÉHO POČTU STUDENTŮ PRVNÍHO ROČNÍKU MŮŽE ŘEDITEL ŠKOLY VYHLÁSIT 2. KOLO PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ.
PODROBNĚJŠÍ INFORMACE BUDOU ZVEŘEJNĚNY NA WEBU ŠKOLY.