Podle výsledků dosažených jednotlivými uchazeči při přijímacím řízení stanovil ředitel školy jejich pořadí. V seznamu jsou pod přiděleným kódem uvedeni uchazeči přijatí a uchazeči nepřijatí, včetně uchazečů, kteří nesplnili stanovená kritéria.
Odvolání uchazeče proti rozhodnutí ředitele školy o výsledku přijímacího řízení lze podat nejpozději do 15 dnů od doručení (převzetí) rozhodnutí.
Upozornění
Pokud uchazeč nepodá ve stanoveném termínu odvolání, nemůže jej již
ředitel přijmout.
Zkušenost ukazuje, že někteří uchazeči, kteří původně projevili
zájem, nakonec nastoupí na jinou školu.
Po stanoveném termínu ředitel školy může tzv. „autoremedurou“
obsazovat případná uvolněná místa uchazeči, kteří podali
odvolání.
V souladu se stanoveným pořadím výsledků uchazečů a počtem uvolněných míst
Proces „autoremedury“ využívá ředitel až do úplného naplnění stanoveného počtu studentů prvního ročníku.
Odvolání se podává řediteli SZŠ a VOŠZ Zlín (u správního orgánu,
který napadené rozhodnutí vydal).
Ředitel školy nejpozději do 30 dnů od doručení odvolání buď odvolání
vyhoví, nebo ho předá odvolacímu orgánu (Odbor školství, mládeže a
sportu Krajského úřadu Zlínského kraje) k rozhodnutí.
Odvolací orgán rozhoduje podle zákona č. 500/2004 (správní řád) ve věci
zpravidla do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo odvolání, včetně kompletních
podkladových materiálů, postoupeno.
Pokud budete posílat odvolání prostřednictvím pošty, doporučujeme jej poslat doporučeně. Datum na razítku potvrdí splnění termínu ve správní lhůtě. Pokud budete předávat odvolání osobně v kanceláři školy, požadujte potvrzení přijetí odvolání.
Odvolání by mělo obsahovat