|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suplování:
|
Pátek 14. 2. 2025
|
(Lichy tyden)
|
Psychologická olympiáda - aula
|
datum výpisu: 12. 2. 2025, 14:42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nepřítomné třídy
|
-1
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
1.B
|
|
|
|
|
AKT
|
AKT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.O
|
|
|
|
|
|
AKT
|
AKT
|
|
|
|
|
|
|
|
2.A
|
|
|
|
|
|
|
AKT
|
AKT
|
|
|
|
|
|
|
2.B
|
|
|
|
AKT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.C
|
|
|
|
AKT
|
AKT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.A
|
|
|
|
|
|
|
AKT
|
AKT
|
|
|
|
|
|
|
2.K
|
|
|
BOP
|
BOP
|
BOP
|
BOP
|
BOP
|
BOP
|
BOP
|
BOP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nepřítomní učitelé
|
-1
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Mgr. Darina Frömelová
|
|
|
VAŇ
|
-
|
..
|
-
|
VOR
|
BŘE
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
Mgr. Alice Stašová
|
|
..
|
-
|
MAM
|
MAM
|
..
|
..
|
..
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Změny v rozvrzích tříd
|
|
|
|
|
|
1.B
|
0. hod
|
SOM
|
|
|
odpadá
|
|
(STA)
|
|
1. hod
|
PRP
|
TEV1
|
(405)
|
spojí
|
Váňová Radana
|
(FRO)
|
|
|
4. hod (akce třídy)
|
|
TEV2
|
3. hod (akce třídy)
|
1.O
|
|
4., 5. hod (akce třídy) Hruboňová
Ivana
|
2.A
|
OSE
|
5., 6. hod (akce třídy) Dančáková
Petra, Gálíková Magda, Váňová Radana
|
2.B
|
0. hod
|
EKO
|
|
(311)
|
přesun <<
|
Doležel Lubomír
|
z 7.2. (Pá) 6.hod
|
|
|
2. hod (akce třídy) Salcburgerová
Lenka
|
2.C
|
|
3. hod (akce třídy) Gálíková
Magda, Habartová Edita, Hoferková Martina
|
|
OSE
|
2. hod (akce třídy)
|
3.A
|
2. hod
|
OSE
|
OSE2
|
(307)
|
spojí
|
Matoušů Michaela
|
(STA)
|
|
3. hod
|
OSE
|
OSE2
|
(307)
|
spojí
|
Matoušů Michaela
|
(STA)
|
|
OSE
|
5., 6. hod (akce třídy) - Matoušů
Michaela, Stašová Alice
|
4.C
|
5. hod
|
ANJ
|
TEV1
|
(313)
|
spojí
|
Voráčová Kateřina
|
(FRO)
|
|
6. hod
|
ANJ
|
TEV2
|
(313)
|
spojí
|
Březíková Lenka
|
(FRO)
|
2.V
|
1.-5.
hod
|
ZZP
|
|
(410)
|
navíc
|
Šnédar Libor
|
|
2.K
|
|
1.-
8. hod (blok odborné praxe)
|
3.V
|
1.
– 6.hod
|
OIL
|
|
(403)
|
změna
|
Fukalová Helena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|