Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně nebo písemně.
Ústní i písemná žádost musí obsahovat informace kterému povinnému
subjektu je určena a kdo žádost podává.
Datem podání žádosti je den, kdy ji škola obdržela. Od
tohoto dne jsou počítány zákonné lhůty pro vyřízení žádosti.
Pokud žádáte poskytnutí informace, použijte vzor žádosti o poskytnutí informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Žádost o poskytnutí informacedocx99 kBpřed 5 lety Pokud žádáte o vyhotovení stejnopisu, výpisu, kopie vysvědčení a diplomu (např. při jejich znehodnocení nebo ztrátě), použijte vzor žádosti Vyřízení žádosti o zhotovení stejnopisu, výpisu nebo kopie dokumentů. Zhotovení druhopisu dokumentudocx105 kBpřed 5 lety
Poskytnutí informace
Odložení žádosti
Odmítnutím poskytnout informaci
Ředitel poskytne písemně požadovanou informaci do 15 dnů od přijetí, pokud poskytnutí nebrání nedostatek údajů o žadateli nebo je žádost nesrozumitelná.
Pokud splnění brání nedostatek informací, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil. Nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, ředitel žádost odloží.
Proti rozhodnutí ředitele o odmítnutí žádosti lze podat
odvolání.
Odvolání se podává u ředitele školy a rozhoduje o něm
krajský úřad.