Přestože první den hned po příjezdu to nevypadalo úplně nejlépe a ani my jsme nebyli úplně nejhodnější, tak bychom řekli, že lyžák jako celek byl super. Rozhodně nás více stmelil, zážitků máme opravdu hodně smutných i veselých. Například výšlap sjezdovky nebo zpívání písniček za odměnu. Programy, které jsme měli vymyšlené nám dovolily seznámit se s třídou 1.O. Ne každý spolu vyšel, ale zase tak zlé to nebylo. Každý den jsme lyžovali, ale našla se tam i hodinka na běžky a krásnou skoro 10 kilometrovou procházku na Kopřivnou. Vždy nám svítilo sluníčko. To asi kvůli tomu našemu indiánskému pokřiku. Sněhu bylo také dost a dokonce i jeden den sněžilo. Až na pár věcí, které jsme mohli udělat jinak, to bylo fajn. Chtěli bychom poděkovat učitelům, kteří tam s námi byli a měli nás na starost, že to tam s námi vydrželi a že se i zasmáli a dokázali se vcítit do našich let.
kolektiv žáků 1.B
Nepodaří-li se vám dovolat na pevnou školní linku, volejte prosím
číslo: 733 529 877 nebo 734 670 712.
Na opravě se pracuje.
Děkujeme za pochopení.
Světlana Jančaříková
Z důvodu práce na serveru školy nebude v pátek 8. března dostupný web školy, nebude funkční e-mailová komunikace, telefonická komunikace bude možná pouze na mobilních číslech (kancelář 733 529 877, 734 670 712). Provoz školy bude pouze do 13:00 hodin. Děkujeme za pochopení.
Světlana Jančaříková
Dne 5.3.2019 se na naší škole uskutečnilo školní kolo soutěže v klinické propedeutice. Odborná porota vybírala z 9 zajímavých příspěvků, které si připravili žáci druhých ročníků oboru zdravotnický asistent. Prezentace byly na velmi dobré úrovni, jak po stránce formální, tak i po stránce obsahové. Žáci se dokázali velmi dobře orientovat v dané problematice a zaujmout svým příspěvkem nejen porotu, ale i diváky.
Na 1. místě se umístila se svým příspěvkem cystická fibróza Kateřina Kantorová a Tereza Kamenčáková, 2. místo obsadila Lucie Strohbachová s příspěvkem poruchy spánku a 3. místo vybojovala Eliška Šobrová a Barbora Balůsková s příspěvkem akromegálie.
První dvě místa postupují do regionálního kola, které se bude konat v Kroměříži.
Olga Králíková
Chtěla bych touto cestou poděkovat vašim dvěma studentům z maturitního ročníku. Jedná se o Denisku a Adama, kteří byli na maturitní praxi na interně. Ležela zde má maminka, která zemřela. Přístup těchto studentů byl velmi profesní a nejen to, byl velmi lidský. Oba byli ochotní, milí, příjemní, vždy nachystaní pomoci. Prosím, poděkujte jim. J. Š.
Světlana Jančaříková
Denně 6:30 – 13:00 hodin
Světlana Jančaříková
Mise
Věříme v to, že pečovat o druhého znamená přiblížit se k němu a uvidět v něm člověka.
Vize
Naše škola je prostorem ke vzdělávání a výchově cílevědomých a rozvinutých osobností; zdravotnických pracovníků, schopných a ochotných pomáhat.
Široké a otevřené dveře charakterizují otevřenost k žákům, studentům, rodičům, odborné i laické veřejnosti všech generací.
Cihlové stěny poukazují k nejlepší tradici zlínského školství, to znamená těsné propojení teorie s praxí – školy s nemocnicí.
Sloupy symbolizují stabilitu, pečlivost, pracovitost a osobní přístup.
Vítám Vás na stránkách Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné školy zdravotnické Zlín. Naše vzdělávací zařízení se řadí k tradičním a významným středním školám regionu.
Velkou devizou školy je, že je zaměřena výhradně na výuku zdravotnických oborů. Pro absolventy základních škol jsou to obory ošetřovatel a zdravotnický asistent, pro absolventy středních škol diplomovaná všeobecná sestra a diplomovaný zdravotnický záchranář. Nezaměřujeme se pouze na samotnou výuku, ale snažíme souběžně pro žáky a studenty vytvářet podmínky pro zájmovou činnost a nabízet jim aktivity přirozeně doplňující a rozvíjející získané vědomosti. Velký důraz klademe na estetičnost prostředí školy a budování zájmu žáků a studentů o jeho udržování a zdokonalování.
Znakem naší školy je profesionalita a náročnost pedagogického týmu skloubená s jeho lidským, osobním a empatickým přístupem. Samozřejmostí je při tom vzájemná úcta mezi vyučujícími a žáky. Snažíme se vést žáky a studenty k samostatnosti, zvyšování své odpovědnosti a k posilování role vlastní aktivity.
Na baťovskou tradici navazujeme důrazem na slovo spolupráce. Základem je rozvoj spolupráce v trojúhelníku žák, rodič, učitel, stejně jako spolupráce mezi všemi pracovníky školy. Chápeme zároveň školu jako přirozené komunitní centrum a proto je naším záměrem využít materiálního i lidského potenciálu školy ke spolupráci s institucemi a obyvateli Zlína. K tomuto účelu škola vytvořila vlastní instituci – Akademii v Broučkově ulici a postupně se snaží vytvářet nabídku pro obyvatele všech věkových kategorií. Je potěšitelné, že se do těchto aktivit přirozeně zapojují i naši žáci a studenti.
Naše škola nabízí příjemné a bezpečné prostředí, ve kterém se mohou žáci a studenti profesně i osobnostně rozvíjet. Věřím proto, že většina současných žáků a studentů je v naší škole spokojena jak s klimatem, tak i s úrovní vzdělávání a výchovy. Dokladem dobré práce všech pracovníků školy je, že naši absolventi s téměř stoprocentní úspěšností získávají zaměstnání nebo pokračují ve studiu na vyšších nebo vysokých školách.
Pro ty, kteří teprve uvažují o volbě školy, jsme proto výbornou volbou. Přijďte se sami přesvědčit.
Mgr. Hynek Steska, ředitel školy